fredag 13. februar 2015

Vil bare minne om.........


I morgen trekkes blogglotteriet mitt. 
Har du lyst til å bli med, 
finner du det her.


Ellers har jeg vært på glattisen,
og resultatet av det ser du her.



 To brudd i venstre håndledd,
og en tilværelse med gips i 6 uker.
Foreløpig kan jeg glede meg over at det ikke er særlig vondt,
og så kommer vel abstinenser 
ang strikking og skiturer etterhvert.



Denne fanainspirerte genseren er lagt på vent inntil videre.......



Da kommer jeg tilbake med vinnerne i morgen.

Ønsker alle en fin fredag!


Klem fra Ingunn

30 kommentarer:

  1. Oj Oj ! Dette var virkelig kjipe greier!!!
    Håper virkelig ikkje dte gjør mye vondt!
    EG brakk begge beina i underarmen da eg var unge og etter noen dager når de brekte beina hadde festet seg kunne eg fortsette med karatetreninga hehe Med gips fra skulderen og til fingrene, så gi det noen dager så fixer du nok noen skiturer :)

    Masse god bedring ;)
    Ps;Ugla går snart i posten, har ikkje vært på posten ennå ser du ;)

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  2. Nej, men så uheldig man kan være - stakkels dig. I mellem tiden må du fornøje dig med at "tørstrikke". Det er et begreb jeg har læst hos en dansk strikkedesigner Charlotte Kaae. Når hun surfer rundt på internet og kikkker på andres strikketøj, så tørstrikker hun. Lærte du også at svømme ved at ligge på maven på en taburet og fægte med arme og ben ud i luften? Det gjorde jeg - så tørsvømmede jeg.
    Rigtig god bedring!

    SvarSlett
  3. Uff, det så ikke godt ut. Så uheldig du har vært da :( Kjedelig og ikke få strikke. God bedring og god helg til deg :)
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  4. Huff og huff, det var ikke bra!
    Det blir nok ikke enkelt å være uten strikketøyet så lenge, vi er jo noen vanedyr...
    Jeg ønsker deg riktig god bedring og håper du finner på mye annet hyggelig tidsfordriv i denne tiden:)

    SvarSlett
  5. Huff da! Det så ikke godt ut. Og 6 uker uten strikking blir nok et savn. Du får finne noen gode bøker å lese så lenge. Ønsker deg riktig god bedring!

    SvarSlett
  6. Synd, jeg beklager. Ønskers god bedring Ingunn klem. Kos deg med sport TV, spaseretur og lese... og av og til en hyggelig lage mat :-) Genseren har så deilig mønsteret, den blir super fint. Jeg var syk også og jeg begynner nå med den lille spaseretur. Vi har så deilig været med mye sol og blå himmel... været er bra moro, selv om jeg har fortsatt en hoste. Ha en riktig fin helg - i går jeg så ikke Oslo skiskyting... gleder meg lørdag og søndag :-)) Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett
  7. Å stakkars deg! Der var du skikkelig uheldig!
    Tenkte på strikkeriene dine med det samme jeg så dette.
    Ønsker deg god bedring! -Margit-

    SvarSlett
  8. Huff og huff ...så leit med armen din !
    Det første som slo meg var stakkars deg ...nå kan du ikke strikke .
    Godt å høre det ikke gjør så vondt ...
    Håper på det beste og god bedring .
    Godt du minnet om giveawayen ..jeg trodde jeg hadde meldt meg på .
    Ha en fin helg !

    SvarSlett
  9. Å for en kjedelig start på helgen! Men du får lese oppskrifter og planlegge alt du kan strikke når gipsen skal av igjen. Og det er vel litt ski på tv fremover, så du får finne frem flagget og late som du er med å går :)
    Masse god bedring fra sør!
    God Helg!

    SvarSlett
  10. Neeeiii, det var ikke bra, huff og huff..det er så fort gjort dessverre, ønsker deg masse god bedring ! Trøsteklem fra Beth

    SvarSlett
  11. Så utruleg kjedeleg å bryte handa.
    Håpe du er høgrehendt så du ikkje blir heilt handicappa.
    Du finn nok interessante ting å fylle dagane med i ventetida tenkjer eg,
    men trasig er det ! godt du ikkje har smerter.

    God betringsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  12. Å nei og nei, så kjedelig da! Men skjedd har skjedd, og du får bare trøste deg med at det er slikt man blir bra av igjen. Rktig god bedring! Du får kose deg med fotturer og lesing nå.

    SvarSlett
  13. Huff då, kor trasig det må vera då. Godt at du blir bra igjen sjølv om det tek tid.
    Ynskjer deg god bedring :)

    SvarSlett
  14. Uff da! :( Håper det fortsetter å gjøre lite eller ikke noe vondt. Abstinensene etter strikking osv. kommer nok uansett etter hvert, men. Får håpe ukene går fort!

    SvarSlett
  15. Ojda, det var leit å høre! Syns du hadde nok med å komme deg etter lungebetennelsen. Men ting kommer gjerne i hauger, godt det er ting som heles innen rimelig tid. Masser av god bedringsklemmer herfra :)

    SvarSlett
  16. ÅÅÅÅÅå nei å nei så dumt..... Men godt at det ikke har vært så smertefllt. Håper du får til å strikke litt etterhvært, ellers kan 6 uker bli laaaaaaange ;) God bedring til deg :)

    SvarSlett
  17. Åh nei!! Stakkar deg!! Uff ja, strikke abstinensene kommer vel snikende etter hvert. Jeg får det bare av å se på bildet.... Riktig god bedring :) Klem

    SvarSlett
  18. Auda! God bedring!

    Fansgensren ser ut til å bli flott! :)

    SvarSlett
  19. Ååå så kjedelig, god bedring og ha en fin helg tros vond arm.

    SvarSlett
  20. Ånei! Sånn uflaks! Masse god bedring!

    SvarSlett
  21. Nei, nei, ikke armbrudd! Også du som er så glad i å gå på ski! Ønsker deg god og rask bedring så du får tilbake strikke- og skiformen fort!

    Stor klem fra Guri

    SvarSlett
  22. Opps. Brekt håndleddet. Ikke bra. GODT DET IKKE ER VONDT.Nå må jeg melde meg på konkurransen for det har jeg glemt...♡♡
    Klem Ingun

    SvarSlett
  23. Uff, noe så kjedelig, ville nok fått abstinens vedr strikking jeg også, riktig god bedring til deg, håper det gror fort, så koselig og se alt det fine du lager :)

    SvarSlett
  24. Uff da det var jo kjedelig. Men riktig god bedring!

    SvarSlett
  25. Neeei! Det var kjedelig lesning. Du var på bedringens vei etter den seige lungebetennelsen og alt. Håper det går bra med deg, tross alt. Min sønn fikk brudd i håndleddet i september og det har vært ei laaaang tid for ham. Det skal gro, så skal det ditt og datt. Jeg er redd for at det blir strikkeabstinenser for deg Ingunn... Ønsker deg riktig god bedring og håper alt går etter planen.

    Håper på en tidlig vår så du får komt deg ut på tur uten snø og is o_o

    SvarSlett
  26. Å nei, så leit... God bedring til deg!

    SvarSlett
  27. Åhhh hvor trist for dig. Rigtig god og hurtig bedring.

    SvarSlett
  28. Næmmen huffda! Jeg har ikke fått med meg at du har brukket håndleddet (har vært sykdom i familien i det siste så jeg har ikke fått lest blogger).
    Ønsker deg riktig god bedring! Håper alt gror som det skal!

    SvarSlett