lørdag 14. februar 2015

Da er det avgjort...


Først av alt vil jeg takke for all omsorg 
og fine god bedring-hilsener!
Det går greit selv om  livet har blitt mer tungvint. 
Prøver å klare det meste selv,
men det er i slike situasjoner det er ekstra fint å være to.
Skal til kontroll med ny røntgen på fredag,
og håper alt ser fint ut da.


Trekning av blogglotteriet er foretatt, 
og de heldige vinnerne er:

Den første som ble trukket ut er Marit Johanne. Gratulerer!

Vinner nr 2 ble Monica Karin. Gratulerer til deg også!


Ettersom Marit Johanne ikke hadde et klart ønske, 
fikk Monica Karin ønsket sitt oppfylt, 
nemlig de grå.
Håper du blir fornøyd med de hvite, Marit Johanne!

Send meg en e-post med fullt navn og adresse,
så kommer det en liten pakke i posten over helga.
ingunn_zm@hotmail.com


Trøst til alle dere som ikke vant:
Pulsvarmerne er ikke vanskelige å strikke,
og oppskrifta er her.



Tusen takk til alle som deltok!


God helg fra Ingunn

14 kommentarer:

  1. Så koselig! Tusen takk :) Jeg blir veldig fornøyd med de hvite, begge var like fine så jeg klarte ikke å velge.

    SvarSlett
  2. Gratulere til dei heldige vinnarane !
    Godt dokke er to, det har eg erfart også...

    Ha ei koseleg helg.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Gratulerer til to heldige vinnere! Krysser fingrene for at røntgen viser gode resultater!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerne. Ser du har vært på glattisen. Jeg har samme erfaring fra november i 2013, da mitt høyre håndledd brakk tvert av. Lykke til videre.

    SvarSlett
  5. Å nå ble jeg glad nå :)
    Tusen takk
    Mail kommer :)
    Hilsen Monica Karin

    SvarSlett
  6. Huff og huff,god bedring til deg. Har vært ut og reist,travelt har det også vært at jeg ikke har vært inne på bloggen.
    Lykkelig er de som vinner hos deg :-)

    Ha en flott uke,håper det blir rask og god bedring :-)

    SvarSlett
  7. Heisan, da er jeg på nett igjen :) grattis til vinnerne, og lykke til på rtg, håper det går godt :) klem fra trøndelag

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de heldige vinnerne, og tusen takk for oppskrift :)
    Håper hånden er bedre!
    Klem

    SvarSlett
  9. Grattis til vinnerne og tusen takk for link til fin oppskrift :-)

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Gratulerer til vinnerne. Stakkars deg da. Dette var trasig. Håper du har masse godt lesestoff. Det pleier å hjelpe, men det tar den tiden det tar. Ønsker deg riktig god bedring.
    Klem

    SvarSlett
  12. Tusen takk for de flotte pulsvarmerne! Jeg fikk dem i dag, og det passet bra for det er bursdagen min :)

    SvarSlett
  13. Takk for koselig kommentar! Og ja, hekling er mye mindre belastende for hendene, så det må du prøve til alt er i strikkeform igjen. Kan tenke meg at du ser frem til det. Fortsatt god bedring og god helg til deg! Her er vinterferien over og jeg har hanglet hele tiden;( Men det er jo slikt som går over.

    SvarSlett
  14. Jeg må takke igjen for de fine Puls vantene som kom i posen min.
    De har blitt brukt vær dag jeg har vært ute på tur :)
    kjempe gode og fine :)

    Hilsen Monica Karin

    SvarSlett