torsdag 5. februar 2015

Blogglotteri


De siste dagene har jeg strikka pulsvarmere med hårflette, 
og nå kan du sikre deg et par 
om du blir med på blogglotteriet mitt.
Telleren min har passert 200000,
og det er all grunn til å dele gleden.
At oppskrifta på pulsvarmerne er min egen,
er jo ekstra stas.



Det  grå paret er strikka i Adore fra Gjestal, 
60 % alpakka og 40 %  akryl.
I det hvite paret har jeg benytta Karisma fra Drops, 
100 % ull.


Reglene er som følger:
Du må være følger eller ønske å bli det, 
skriv så en kommentar til dette innlegget
 og du ha sikra deg ett lodd.
Dersom du linker til dette innlegget fra bloggen din,
får du ett lodd til.
Bruk bildet over,
og skriv hvor mange lodd du tar.
Skriv gjerne hvilket par du ønsker deg.
Den som blir trukket ut først,
får i alle fall ønsket sitt oppfylt.



Pulsvarmerne ytes ikke rettferdighet liggende flatt på bordet.
Synes de er riktig fine på.


Det blir trekning neste lørdag,
så her er det bare å hive seg på.
Håper riktig mange har lyst til å være med!




Takk for gode tilbakemeldinger på Fanagenseren,
og god helg til dere alle!


Klem fra Ingunn

47 kommentarer:

  1. Tjoho Ingunn, gratulerer så mye med et fantastisk besøk. Vel fortjent er det også. Jeg blir gjerne med og trekker meg 2 lykkelodd, tvi tvi :) Skulle jeg være den heldige, så ønsker jeg de hvite!

    Nyt dagen! :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flotte besøkstal! Så flotte pulsvarmarar vil eg gjerne ha - begge fargane er veldig fine, men kanskje dei kvite om eg skal velge. Tar 1 lodd! Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  3. Så fine, jeg ønsker meg de grå!
    vant jo så fine pulsvanter hos deg sist så jeg prøver lykken igjen med to lodd :)
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  4. Wow, så gøy med så mange besøk :) Gratulerer!!
    Jeg prøver lykken og tar et lodd :) Fin kveld til deg :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Prøver med eitt lodd, dei var nydlege.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med mange besøk :) Så flotte pulsvantar du har strikka. Eg prøver med 1 lodd. God helg.

    SvarSlett
  7. Hipp hurra og gratulerer med flotte bloggtall, jeg tar 2 lodd, klem fra Beth

    SvarSlett
  8. Et anselig tall. Gratulerer!
    Jeg følger deg og deltar med ett lykelodd. Og grått er pent.

    SvarSlett
  9. Så flotte pulsvarmere!! Prøver lykken med 1 lodd :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med flott besøkstall! Ikke rart, for du er så flink å besøke andre, og utrolig flink å legge igjen spor etter deg. Alltid koselige kommentarer fra Ingunn;) Kjempefine pulsvarmere! Artig at de er helt unike! Er jeg av de heldige, velger jeg de lyse, men de blå er også nydelig. 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med flotte besøkstall! Flotte pulsvarmere du har strikket. Adore-garnet høres spennendes ut, det må prøves :)
    Har supre og mye brukte Ingunn-pulsvarmere jeg, men er det lov å friste lykken en gang til?

    SvarSlett
  12. Gratulere med høgt tal på visningar.
    Slett ikkje rart så fin blogg som du har. Og så flink til å legge igjen kommentarar.
    Klart eg vil vere med på lotteri. Kan virkeleg tenkje meg eit av para
    pulsvarmarar. Eg blir glad same kva farge om eg skulle vere så heldig å vinne.
    Eg vil ha to lodd :)

    Klem klem, og så sender eg litt av snøen, her er for mykje...

    SvarSlett
  13. så fine dei var.
    Adore garnet har eg ikkje prøvd, kanskje det er det eg må kjøpe neste gong eg er på fabrikkkutsalget :D

    SvarSlett
  14. Så hyggelig at du ordner i stand blogglotteri, og for noen fine pulsvanter du har strikke! Jeg er veldig glad i flettemønster, og disse ville passe perfekt! Jeg tar gjerne de blå, hvis jeg er så heldig å bli trukket ut først! Men egentlig er begge to like fine, og jeg ville bli veldig glad om jeg vant, uansett farge! Jeg følger deg, og har lagt blogglotteriet ditt ut på egen blogg (høyre sidefelt et stykke nede), så tar jeg 2 lykkelodd! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  15. Ps. Nå glemte jeg helt å gratulerer deg med 200.000 besøk, så gratulerer så mye med det! Jeg gleder meg til flere kreative innlegg fra deg, og vil selvsagt følge deg fremover! :-)

    SvarSlett
  16. Så kjekt med blogglotteri! Veldig fint når premien er egendesignet og strikket :) Det grå paret ble min favoritt. 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  17. Gratulerer med mange lesere - det er vel fortjent! Jeg er selvfølgelig følger, og vil gjerne være med i lotteriet. Syns disse pulsvarmerne er så fine - jeg liker fletter! Om jeg skulle ha flaks og vinne, vil jeg helst vinne de grå (selv om jeg syns de hvite er finest - men jeg er praktisk anlagt, hehe).
    Hilsen en som er oppvokst under en furu

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye Ingunn, du er en så stor kunster med strikkepinner.
    God klem fra meg, 3 poeng og veldig i håp om å vinne hos deg.
    Maritklem.

    SvarSlett
  19. Sånne hadde det vært kjekt å vinne. Samme hvilken farge. Like fine. Jeg tar 2 lodder. God helg.
    Klem

    SvarSlett
  20. Utrolig lekre pulsvotter du har strikket OG designet!
    Eg ønsker meg de grå :)

    Eg har også lagt meg til som følger + eg har deg med
    i dagen innlegg på egent blogg med bildet over ;)
    Dvs 2 lodd

    Ha en koselig lørdag ;)

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  21. Nydelige,og tar gjerne et lodd.

    SvarSlett
  22. Så flotte de er - begge fargene var nydelige!

    SvarSlett
  23. Herlige pulsvanter du lodder ut her, jeg kunne tenkt meg de i Karisma de hvite. De var jo nydelige begge to men den fargen jeg valgte ut passer best til mine klær :-) Tar 2 lodd og prøver lykken. kommentar følger og blogginnlegg :-) Ha en flotters søndag du :-)
    (ps. legger inn innlegget nå snart)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med høyt lesertall, Ingunn :)
    Jeg er gjerne med på utlodding av de fine pulsvarmerene (1 lodd), og er jeg så heldig at jeg vinner ønsker jeg meg aller helst de grå.
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  25. Gratulerer med så mange besøk! Så flotte pulsvarmere vil jeg gjerne være med å prøve å vinne! Det blir 2 lodd på meg, har linket. Denne vinteren har det vært dårlig med snø her. Det kommer for lite til å gå på ski, og så smelter det litt , og så fryser det på og blir glatt. Det så deilig ut på bilder på bloggen din da du gikk på ski!

    SvarSlett
  26. Gratulerer med mange besøk ! Flotte pulsvarmere - 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  27. Gratulerer med masse. masse treff! Jeg frister lykken med et lodd :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  28. Lekre.
    Har linket fra bloggen min
    http://villevesten.blogspot.no/2015/02/blogglotteri-hos-bundingen.html
    Følger og kommenterer, det blir vel 2 lodd.
    De grå står øverst på ønskelista

    SvarSlett
  29. Gratulerer så masse, dette var gøy :) flotte, begge parene, ønsker et lodd jeg også -så skal jeg linke til deg på blogg i morgen. Ha en fin kveld, kos deg masse

    SvarSlett
  30. Å så fine begge to - likte de grå aller best. Jeg har linket og følger selvfølgelig :) Gratulerer med fantastisk besøkstall :) 2 Lodd til meg :)

    SvarSlett
  31. Såå mange treff. Gratulerer.
    Jeg elsker sånne gibort-er og lager blogginnlegg med link.
    Dvs da blir det et lodd.

    SvarSlett
  32. Gratulerer med 200000 besøk. Et lodd til meg, jeg følger bloggen din, kjekt å lese, og disse pulsvantene dine er så fine.

    SvarSlett
  33. Nydelig par, begge to! Jeg blir selvsagt med, og tar ett lodd. Skulle jeg være så heldig å vinne, er det akkurat samme hvilken farge. Umulig å velge ;) Klem!

    SvarSlett
  34. Så fine pulsvarmere! Må nok sette meg ned å lære meg å strikke fletter, det er jo så dekorativt! Fortsatt flott torsdagskveld!

    SvarSlett
  35. Så koselig :o) Kjempefine pulsvarmere :o) Jeg er med! Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  36. Nei, uff og uff Ingunn som har brote handa.
    Det blir nok trasig for deg som er så aktiv med strikking og skigåing og mykje anna.
    Du får satse på gode bøker og evt filmar første tida.

    God betringsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  37. Nei, uff og uff Ingunn som har brote handa.
    Det blir nok trasig for deg som er så aktiv med strikking og skigåing og mykje anna.
    Du får satse på gode bøker og evt filmar første tida.

    God betringsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  38. De var lekre! Gratulerer med rundt tall :-)
    Ønsker meg det hvite paret.

    SvarSlett
  39. Gratulerer så masse med passert 200,000 blogg treff :)
    Kjempe flotte tall, er moro og se når telleren fyker i været :D

    Jeg følger allerede bloggen din, har gjort det en liten stund :)
    Du lager så masse masse fint, er slik jeg drømmer om å kunne skikkelig engang :)
    For mulighetene er jo bare enorme, bare fantasien som stopper, ja å dyktigheten :)

    Mønsteret i disse Puls varmerene er kjempe lekkert, å ser vanskelig ut for meg :)
    Å kan tenke meg at det er det også, å at du har laget mønsteret selv, er jo enda mer beundringsverdig :D
    Jeg likte dem veldig godt, om jeg skulle være heldig med mitt Ene Lodd,
    så ønsker jeg meg det Grå paret :)

    Jeg vil ønske deg en kjempe fin Helg :)
    Å god bedring med hånden :D

    Vennlig Hilsen Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Gratulere med masse besøker - ja, jeg er veldig gjerne her :-))
    Hyggelig med bloglotteriet. Super fine puslvarmere... flettermønsteret jeg liker
    og begge er veldig fint. Jeg er gjerne med. Ønsker hvite eller ... :-))))
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  41. Jeg vil så klart bli med .
    Var så sikker på at jeg hadde meldt meg på tidligere .
    Kjempefine pulsvarmere ...
    Syns begge er like fine .
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  42. eg er med vis eg rekker det -- følger og 1 lodd ... koseelig blogg du har ;)

    SvarSlett
  43. Seier som Monica..

    Er med viss eg rekk det!
    Kjekt finne nye bloggar.

    Begge er kjempefine :-)

    God helg!

    SvarSlett
  44. Så fine. Ønsker meg...Jeg er med. Blir 2 lodd sånn helt på tampen♡♡♡
    Klem Ingun

    SvarSlett
  45. Så fine. Ønsker meg...Jeg er med. Blir 2 lodd sånn helt på tampen♡♡♡
    Klem Ingun

    SvarSlett