torsdag 7. februar 2013

Pakke i posten


Det er alltid spennende med pakke i posten, 
og på tirsdag fikk jeg faktisk to. 
Jeg har vært heldig vinner på to blogglotteri, 
og jeg har lyst til å vise fram premiene her.



Her har jeg pakka opp de fine Kauni-nøstene som jeg vant hos Line med  bloggen TouchofVanilla som du kan se her
Kauni er et nytt garn for meg,
 men jeg har lest mye godt om det på bloggene rundt omkring, og jeg tar gjerne imot tips om hva jeg kan strikke av det. 
Hvert nøste er på 100 gram/400 m.

Tusen takk, Line! Jeg gleder meg til å begynne å strikke.


Ved siden av ligger pakken jeg fikk fra Anette med bloggen Mellom himmel og jordbær, 
og den finner du her
Legg merke til innpakninga først,
 papir fra julemarkedsavisa i Haugesund med lefseoppskrift, 
hekla snor og blomst med perler. 
Virkelig forseggjort! 
Og inni pakken lå disse små, søte selbuvottene.




Vottene ble sporenstreks sendt avgårde til Kristiansund, 
for de var i størrelse Sigurd. 
De falt i smak bokstavelig talt, 
for som unger flest putta han hendene i munnen da han fikk dem på. 
Men i dag blir det nok trilletur med nye votter.

Tusen takk til Anette også!

Ønsker alle som stikker innom en fin torsdag, 
og en ekstra hilsen nordover til Line og vestover til Anette.
Ta en tur innom bloggene deres!


Klem fra Ingunn

20 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært. Prøvd meg på å ta lodd på forskjellige blogger, men har aldri hatt hellet med meg ennå.

    SvarSlett
  2. Du har jammen vinnerlykke! Vottene var veldig pene!
    Er ikke 100% sikker, men jeg tror ett nøste Kauni holder til ett sjal hvis du strikker blondestrikk på litt tykke pinner!
    Har du forresten fått ordnet et facebook-konto? Pucher litt på deg, for jeg vet at du ville ha glede av Projo-gruppa der. Du trenger ikke legge inn mere opplysninger om deg selv en høyst nødvendig vet du! Nå har vi "hemmelig venn" i gruppa igjen, og det er bare så koselig!
    Ha en fin dag! Klem :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer, nydelige pakker du har fått. Kaunigarnet digger jeg. ;)

    SvarSlett
  4. Du er jammen en heldigris du, så hærlig :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Så fine premier, alltid gøy å vinne :) Kauni garnet er kjempefint til bl.a. sjal!
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flotte premier! Heldige Sigurd! :-)
    Ønsker deg en fin-fin ettermiddag!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med flotte premiar. Så gøy :)

    SvarSlett
  8. Så heldig du er! Flotte premier :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer, det var litt av nokre flotte premiar du har vunne. Spennande med nytt garn og Sigurd var jammen heldige han også :)
    Ha ein fin kveld, frå MarJE.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med dei fine gåvene.
    Du har vinnarlukke så du har vel kjøpt lottokupong...?
    Takk for koselege kommentarar hos meg.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  11. så morsomt at du vant, å enda to :D det var vell fortjent :D
    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  12. Da har du nok til Gladde stripe jakken som du finner på bloggen min :) Kauni er veldig stivt å strikke med men etter vask blir den myk ;)

    SvarSlett
  13. Glade striper skulle det være :)))

    SvarSlett
  14. Tusen takk for hyggelig omtale! Veldig kjekt å gi når det blir så godt mottatt :)
    Ha en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  15. Så heldig du er. Få slike flotte premiar. Kaunigarnet likar eg og. Har lyst å strikka ei fanajakke, etter kvart. Ha ei fin helg. Her går me ei kald og fin helg i møte.

    SvarSlett
  16. Heldige deg :) Så herlig å få slike pakker i posten!

    Fredagsklem fra nord - hvor kulda "raser" :)

    SvarSlett
  17. Sånne flotte gevinster, da!
    God helg!

    SvarSlett
  18. Innom en tur for å ønske deg en fin fastelavenshelg :-) Klem

    SvarSlett
  19. Litt av noen gaver! :) Kauni har jeg ikke strikket med, men jeg har hørt mye skryt :)
    Fantastisk bra innpakning på den andre gaven, både fin, forseggjort og miljøvennlig :) Og innholdet var jo heller ikke å forakte :)
    God helg videre til deg :) kos deg i vinterværet!

    SvarSlett
  20. Så heldig du er, superflotte pakker! Jeg har også Kaunigarn liggende, men har ikke begynt på noe prosjekt med dem ennå... Har sett masse fint med det garnet, så det blir spennende å se hva du tryller fram av disse to nøstene :-)

    Klem fra nord og gratulere med morsdagen, håper du blir satt pris på :-)

    SvarSlett