søndag 31. mai 2026

SISTE PAR UT


 


Da er par nr 3 ferdig, og foreløpig blir dette siste par. Så får vi se hva det blir til seinere. Mai er på hell, og temperaturen har steget betraktelig i det siste. Kanskje ikke bruk for så tykke sokker i juni, men erfaringsmessig kan det være godt å ta på seg ullsokker om kvelden etter en varm dag.


Nå er det best å være mest mulig ute og nyte lyset fram mot solsnu. Mange arbeidsoppgaver er det å ta fatt på også. Håper det står bra til med alle!


God junimåned til alle som er innom!


Klem

12 kommentarer:

  1. Må bare skryte av sokkene du har strikket, nyelige-.

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Det synes jeg også. Dette blir gaver innen familien etterhvert.

    SvarSlett
  3. Så flotte farger! Det er så gøy at du bruker så mange ulike farger, og setter dem så fint sammen! Takk for veldig hyggelig kommentar på min blogg. Nå må du ha en fin og fargerik juni! Klem fra Tove/fargeneforteller.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Fargerik juni skal jeg prøve på. Regnværstur i dag, og det bøtta ned. Nå slipper vi tanken på skogbrann heldigvis. Mer regn i vente......

      Riktig god helg! Klem fra Ingunn

      Slett
  4. Det er så utrolig artige sokker du strikker!
    Riktig god sommer til deg og dine!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Har fått litt dilla på disse, men nå har det blitt en pause. Men fortsetter med sokkestrikking.

      God sommer til deg også!

      Klem

      Slett
  5. Kjære Ingunn, jeg har endelig oppdaget de vakre sokkene dine. Vi har vært mye ute, og jeg har ikke sittet ved datamaskinen på evigheter.
    Mønsteret og fargene på de nyeste strikkesokkene dine er rett og slett fantastiske. Det er så gøy å lage så fine ting selv ... Jeg er glad for å se dem. Ønsker deg masse solskinn og sender deg mine varmeste hilsener. Viola
    Klem :-)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at du har vært mye ute. Fineste og lyseste tida må nytes. Det fine været vi har nå varer visst noen dager til. Jeg synes det er en nedtur når sola "snur". Men fortsatt god sommer til deg og dine!

      Klem fra Ingunn

      Slett
  6. Skikkelig gladsokker! Nyt juni og sommerlyset! Klem fra Marit Johanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Det blir mye uteliv og utearbeid nå. I meste laget i går, med lavt blodsukker gang på gang. Diabetesen tar ikke fri dessverre. Men i dag har jeg gjort bare det jeg måtte, og nå er jeg klar for ei ny uke forhåpentligvis.

      Klem fra Ingunn

      Slett
  7. Wow, så mange flotte sokker du strikker! Jeg blir helt imponert, både over produksjonen og fargesansen. :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fin tilbakemelding! I dag ble ett par 80-årsgave til ei venninne. Veldig kjekt å kunne gi bort noe jeg har laga sjøl!

      Klem fra Ingunn

      Slett