Da er par nr 3 ferdig, og foreløpig blir dette siste par. Så får vi se hva det blir til seinere. Mai er på hell, og temperaturen har steget betraktelig i det siste. Kanskje ikke bruk for så tykke sokker i juni, men erfaringsmessig kan det være godt å ta på seg ullsokker om kvelden etter en varm dag.
Nå er det best å være mest mulig ute og nyte lyset fram mot solsnu. Mange arbeidsoppgaver er det å ta fatt på også. Håper det står bra til med alle!
God junimåned til alle som er innom!
Klem


Må bare skryte av sokkene du har strikket, nyelige-.
SvarSlettTusen takk! Det synes jeg også. Dette blir gaver innen familien etterhvert.
SvarSlettSå flotte farger! Det er så gøy at du bruker så mange ulike farger, og setter dem så fint sammen! Takk for veldig hyggelig kommentar på min blogg. Nå må du ha en fin og fargerik juni! Klem fra Tove/fargeneforteller.
SvarSlettTusen takk! Fargerik juni skal jeg prøve på. Regnværstur i dag, og det bøtta ned. Nå slipper vi tanken på skogbrann heldigvis. Mer regn i vente......
SlettRiktig god helg! Klem fra Ingunn
Det er så utrolig artige sokker du strikker!
SvarSlettRiktig god sommer til deg og dine!
Klem
Tusen takk! Har fått litt dilla på disse, men nå har det blitt en pause. Men fortsetter med sokkestrikking.
SlettGod sommer til deg også!
Klem