tirsdag 17. april 2012

Skitur - vinterens siste?

Det har snødd en del i det siste, og mens det har tina etterhvert nedi bygda, har nysnøen lagt seg på fjellet.
I natt ble det bra med kuldegrader, og dagen opprant med strålende sol og vindstille. Ei kort melding til Marit og noen ord på telefonen etterpå, så var det klart. Det måtte bli skitur. 
På Dagalifjell venta nykjørte løyper og silkeføre. Lykke!




Opp bakken bak Torsetlia måtte vi lette litt på antrekket.



Men det varte ikke lenge før anorakken og lua måtte på igjen.







 Vi hadde fjellet og løypene for oss selv, og om det ikke blir flere skiturer denne vinteren, ble dette et verdig punktum.


I dag var jeg også innom biblioteket og leverte denne lydboka.



Denne romanen, "Øya" av Victoria Hislop, ble bestseller i Storbritannia da den kom ut i 2007. Handlinga foregår på Kreta og den vesle øya Spinalonga dit de spedalske ble forvist og dannet sitt eget samfunn. Vi hører om familier som blir splittet, fortielse og skam, men også om kjærlighet og samhold. Dette er Victoria Hislops debutroman, og jeg har fått lyst til å lese mer av henne.
Så jeg anbefaler igjen!


De var kjempefint å få så mye respons på siste blogginnlegget mitt. Tusen takk alle sammen! 
Nå skal det strikkes, og samtidig skal jeg begynne på lydboka "Saras nøkkel" av Tatiana de Rosnay som jeg fikk anbefalt på biblioteket i dag.

Ønsker alle en fin kveld, og takk for at du stikker innom!

9 kommentarer:

  1. Dere er heldige...himmel hvor fin tur dere har hatt, og jeg kan skjønne det frister til gjentagelse! Så kjempeflotte sokker du har strikket...jeg bruker også "kruset" flere ganger...og strikker ødelagte føtter på nytt!
    Ha en riktig god kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder av glitrende sol :) Vi har samme været her oppe - og nyyyter det.

    Takk for boktips nok en gang - denne må jeg skaffe meg :)

    Og; Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen på min blogg. Det varmer et handarbeidshjerte ;)

    Klem nordfra

    SvarSlett
  3. Silkeføre i sol, nydelig :)
    Den boken skryter moren min av også, så må nok låne den av henne!

    Ha en fin uke videre.
    Klem

    SvarSlett
  4. Her tiner det sakte. Vi har hatt dag etter dag med nydelig vær, men nettene er for kalde til at vi får fart på snøsmeltinga. Nå håper jeg på to-tre dager med sydvest og regn....
    Har lest begge bøkene og likte begge to godt:)

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte bilder, fikk veldig lyst på en skitur når jeg så på dem:) Da jeg var liten hadde vi campingvogn på Torsetlia, så der har jeg også gått mye på ski:)

    SvarSlett
  6. Flotte tur-bilder! Synes du har en koselig blogg,- eg har lagt meg til som følger :-)

    SvarSlett
  7. Nå ble jeg helt misunnelig på den flotte skituren. Tenk skiføre nå og endatil strålende sol. Flott å gripe den siste anledningen. :)

    SvarSlett
  8. Hei Ingunn!!

    Tusen takk for reflektert og kjekk kommentar på bloggen min! Veit
    du, eg er slettes ikkje oppteken av besøkstal, følgarar, folk som linkar osv. Det var ikkje difor eg skreiv innlegget om blogging på bokmål vs nynorsk. Eg skriv ein matblogg i tillegg til kvardagsbloggen min,og der har eg fått fleire store og mindre store firma som gjerne kunne tenkje seg å ha reklame for produktet deira på blogge min. Men samtlige har trekt seg når dei finn ut at bloggen er på nynorsk. Det er heilt utaktuelt for dei å ha annonsene sine på ein nynorskblogg. Eit av argumenta deira var at folk ikkje les bloggar på nynorsk. Eg veit ikkje kva "bevis" dei har for det, men eg brydde meg i grunnen ikkje så mykje om det heller. Matbloggen min er akkurat like god sjølv om eg ikkje har annonsørar!

    Når det gjeld det med lesarar, så er eg heldig og har mange lesarar og følgarar. Det betyr mykje for meg at bloggen min kan vere til inspirasjon for andre og eg set stor pris på alle tilbakemeldingar eg går. Når det gjeld det med kommentarar, så meiner eg slettes ikkje at fleire "burde" legge att kommentar. Eg veit at folk har det travelt og at dei kanskje ikkje har tid til meir enn stikke innom utan å legge att spor etter seg. Og det er sjølvsagt greit. I perioder er ikkje eg heller flink å legge att kommentarar, rett og slett fordi eg ikkje har tid.

    Då¨eg starta denne bloggen (januar 2008), så var ikkje blogging særleg utbredt. I alle fall ikkje slik som no. Då fekk eg ein del kommentarar som gjekk på nettopp det at eg skreiv nynorsk. Og det var ikkje berre positive kommentarar, for å seie det slik.... Enkelte meinte endåtil at eg forpesta bloggverda med dette forkvakla språket! Eg brydde meg ingenting om desse kommentarane, for eg er stolt av språket mitt og kunne ikkje tenkje meg å skrive på bokmål for evt å tekkjast blogglesarane mine.

    Eg har trufaste lesarar som ikkje hevar eit augebryn sjølv om eg skriv på nynorsk. OG DET ER EG SÅ GLAD OG TAKKSAM FOR!!! I tilleg til meg sjølv, er det desse eg skriv for! At annonsørar ikkje vil samarbeide med meg fordi eg skriv på nynorsk, så bryr eg meg ikkje om det. Om enkelte snur i døra, så er det heilt i orden. At folk snakkar nedsettande om blggen min fordi eg skriv nynorsk, blir eg sjølvsagt lei meg for, men eg hevar meg over det.

    Eg er glad for at du er ein av lesarane mine og at du ikkje har vanskar med å forstå det eg skriv! Tusen takk!

    Det ser forresten ut som om du har vore på ein fantastisk flott skitur! Nydeleg, var det! Sjølv har eg ikkje fått gått på ski i år, då eg har hatt problem med svært kraftig og kronisk senebetennelse i ein ankel. Men no er eg operert og vonar på skiglede til neste vinter!

    Ynskjer deg ei god helg der du er! Håper sola skin på deg!

    Klem, Tove

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar hos meg!
    Du har taket på å forlenge livet til ullsokkene (eller lestene, som vi sier)!
    Jeg er født i 1948, og dette var hverdagsaktivitet hos oss også!
    Hilsen fra nord!

    SvarSlett