torsdag 16. februar 2012

Det gode liv

Formiddagen er brukt  på ski  i lysløypa  sammen med Marit. I dag tok vi matpausen i den flotte gapahuken 4H har satt opp langs løypa. Her kan vi sitte lunt og godt, men samtidig åpent og luftig. Det er selvfølgelig muligheter for fyring, og som dere ser, plass til mange personer.


Lyst og fint med god åpning i taket og langs ene tverrveggen.



Det ble behov for å smøre om, og her legger vi på et tykt lag med lilla før neste runde.



Klar for å fortsette etter å ha inntatt dugurden i friluft.


For dere som venter på noe strikkerelatert, så jobbes det med saken, så om en dag eller to.....  Ha det fint så lenge!

4 kommentarer:

  1. Ser ut til at de har hatt ein koseleg tur. Ønskjer deg ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Skal si du er flittig i skisporet. Selv har jeg et heller anstrengt forhold til "plankene":) Men jeg er glad i naturen og stortrives med turklærne på.

    Ha ei flott helg:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en koselig kommentar på bloggen min :-)
    Jeg kan anbefale å strikke labbetøflene, de er så herlige. Så flink dere er til å gå på skitur. Her er nesten snøen borte og jeg savner den ikke. Snøklokkene er begynt å titte frem her og jeg nyter synet av de :-)

    Ha en riktig fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hjertelig takk for besøk! Så herlig å kunne ta seg en formiddagstur på ski...den gapahuken så mektig fin ut.
    Ha en koselig kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett