søndag 24. juni 2012

TREKNING AV BLOGGLOTTERI

I dag er bloggen min 1 år, og blogglotteriet er trukket.
Deltakelsen har vært over all forventning.
Det ble tatt 114 lodd fordelt på 55 deltakere, og 15 nye følgere er kommet til.
Velkommen skal dere være!

Trekninga ble foretatt på "gammelt" vis med navnelapper i ei bøtte.

Vinner av pulsvarmere ble: Hanne med denne bloggen: http://hannesol.blogspot.no/

Vinner av to nøster sokkegarn ble: Marit A. Hun har ikke egen blogg.

Vinner av to nøster bomullsgarn ble: Anna Berit med denne bloggen: http://annaberitjacobsen.blogspot.no/

Gratulerer så mye! 


Jeg vil be Hanne og Anna Berit sende meg fullt navn og adresse på e-post slik at jeg får avgårde premiene før jeg reiser bort på fredag. ingunn_zm@hotmail.com


Tusen takk til alle dere som ble med på blogglotteriet mitt!
Ønsker dere alle ei fin uke i sol eller regn.
Og husk: Regnvær er godt strikkevær.

Hilsen Ingunn

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne og ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Da blir det nok noen glade damer;) Gratulerer til dem;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!
    Her i nord har vi sola på besøk, vi nyter det i fulle åndedrag! Ha ei fin uke! :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til heldige vinnere :) :)

    Og gratulerer med mange nye følgere :) Regner med de får like stor glede av å følge deg, som det jeg har :) Ha en strålende uke :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinnerene:-)

    SvarSlett
  6. Åh så glad og overrasket jeg ble nå - tusen takk!! Har sendt en lengre mail til deg :)

    SvarSlett
  7. Grattis til de heldige mottakere av puls og garn!
    =)

    SvarSlett
  8. Tak, det var en dejlig overraskelse! :-)Glæder mig til at modtage pakken. Knus. Anna Berit

    SvarSlett