torsdag 29. mars 2012

Heldige meg!

Jeg var så heldig å vinne Give-Awayen på bloggen til Marianne, og i går kom dette i posten.
Fru Soleng`s Luer og Vanter og fire nøster garn som passer til oppskriftene i heftet. Gleder meg til å strikke fine mønsterluer, for her var det mange å velge mellom. Tiltalende hefte med store bilder og tydelige mønster. Det kan jeg like.



Marianne har en fin blogg som det er verdt å besøke. Gå inn og se den sjarmerende påskekyllingen hun har hekla.


Tusen takk for den fine premien, Marianne!


God påske til deg og alle som stikker innom!
Vi får håpe på godt vær, men blir det ruskete, kan vi kose oss inne og strikke.

12 kommentarer:

  1. Gratulere :) artig at du vant! heftet er kjempe fint synes jeg. har det selv, mye spennende.! :)
    Go helg :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Gleder meg til å se hva du strikker :) :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med premien!
    Og tusen takk for kommentar i bloggen min. Sånt varmer på vei opp "bakken"!

    SvarSlett
  4. Gratulerer, det var gøy :)
    God påske til deg også!

    SvarSlett
  5. Gratulere så meget , hvor fint :-))

    Og dejlig påske til dig også.

    Knus

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Så heldig du var, den hadde jeg også håpet på å vinne :)
    Men jeg hadde vinnerlykke på en annen give away, så vi må jo dele litt på godene :D
    Ønsker deg en riktig god påske!

    SvarSlett
  7. Gratulere med gevinsten :) artig at du vant, blir artig å se resultatet av hva du har strikket :)

    SvarSlett
  8. Med et strikketøy eller sytøy kjeder en seg aldri. Og så vil jeg legge til: en bok.
    Håper uansett at du får noen fine dager med sol. Ønsker deg en GOD PÅSKE!
    Klem fra Torunn

    SvarSlett
  9. Så heldig du var =) Ha en koselig dag og takk for titten her hos deg!

    SvarSlett
  10. Gratulerer, heldige deg...så fin premie!
    Hjertelig takk for hilsen på bursdagen min, det var koselig...nå er det ferie, og vi skal først i en 50-års dag i kveld for så å kjøre på hytta i morgen...deilig å ha fri!!
    Ha en riktig god helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Og du har værtheldig igjen ;o) Vant deg et bokmerke hos mæ, send mail med adresse til may1@online.no.

    SvarSlett
  12. Så koseleg gåve. Ønskjer deg ei fortsatt fin påske.

    SvarSlett