søndag 21. desember 2014

God jul 2014


Desember måned har vært fin, men travel, 
og det jeg har brukt minst tid på er bloggen. 
Strikking har det midlertid vært mye av, 
men det meste av det kommer på bloggen i romjula.
To nye fletteluer kan vises, for de er ikke julegaver. 
De ble til da jeg trengte en bunding til en biltur, 
og da er det veldig greit å strikke på noe der mønsteret er kjent. 
Og da jeg var ferdig med den første, 
ble det ei til som kunne strikkes til håndballkamp på TV.
De havner nok på Stugu etterhvert.








Jeg vil ønske dere alle ei riktig fin jul 
med et bilde av utejuletreet vårt tatt for noe dager siden.
Det er kommet litt mer snø,
og temperaturen holder seg på minussida.
 Gleder meg til å lese blogger i romjula.
Det ligger nok mange fine strikkagaver under diverse juletrær.




God jul til dere alle

fra 

Ingunn

17 kommentarer:

  1. Ønsker deg en god jul, også! :)
    Takk for mange inspirerende blogginnlegg i 2014!

    SvarSlett
  2. Skikkeleg julestemning utandørs hos deg. Forstår det slik at det er snø der me
    skal feire jul på hytta også. Gler oss til det.
    Fin hue, men at du kan strikke den uten å sjå på kvar maske er ei gåte for meg....

    Eg ynskjer deg og dine ei god jul og eit godt nytt år.
    Takk for alle fine kommentarar frå deg, og alle dei fine innlegga på bloggen din.

    Stor klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. God jul til deg og dine også! De luene var kjempefine!!

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-)
    Luene var kjempefine, veldig inspirerende :-)

    SvarSlett
  5. Du hadde virkelig julestemning med snø og det hele. God jul!

    SvarSlett
  6. Fine fletteluer du har laget, ja greit å strikke luer på biltur. Ønsker deg også ei riktig fin og fredfull jul. Juleklem fra Beate :-)

    SvarSlett
  7. Lekre luer! Ønsker deg en riktig god jul:) Bra at stemningen med snø er på plass :)

    SvarSlett
  8. Riktig god jul til deg også, og takk for mye god strikkeinspirasjon og mange hyggelige kommentarer på bloggen min gjennom året!

    SvarSlett
  9. Kjempefine luer, godt med et kjent mønster når man strikker i bil.
    I morgen blir det litt bilstrikking på meg også. Skal bare noen timer på jobb før vi setter nesen mot Kristiansand og min søster med familie, det skal bli koselig.
    Kos deg masse i jule du også!
    En riktig god jul til deg :)
    Juleklem fra Berit

    SvarSlett
  10. Flotte fletteluer du har strikkt - ja alle gavene pakkt og nå vi pynter juletre i stuen,
    gleder meg veldig på jul. Herlig alle sammen - hele familien.
    Hilsene til deg kjære Ingnunn - ha en riktig fin jul med familien dine.
    Stor klem fra Viola

    SvarSlett
  11. Travle tider her også. Med ny valp i huset har bloggingen blitt nedprioritert. Men du som vi koser oss :)
    Ønsker deg og dine en riktig fin julefeiring og et godt nytt år! Takk for følge i året som har gått og tusen takk for alle hyggelige kommentarer! :)
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  12. Ønsker deg en riktig God Jul!

    SvarSlett
  13. Flotte luer!
    Ønsker deg og dine riktig god jul!
    Klem fra Guri

    SvarSlett
  14. Så flotte luer :) Riktig god jul til deg og dine Ingunn :) klem

    SvarSlett
  15. Ønsker deg en fantastisk flott jul, vi "ses" nok mer på nyåret :)
    Juleklem fra Anette

    SvarSlett
  16. Du er en strikkemester, så jeg hadde ikke blitt forundret om du kunne strikke i blinde også! riktig god jul til deg! nå har det faktisk kommet litt snø her.

    SvarSlett