torsdag 6. desember 2012

Julegiveaway og takk!


I dag vil jeg presentere ei flott dame fra Danmark.
Hun heter Tove, bloggen hennes heter Mosekonens puslerier, og akkurat nå har hun en julegiveaway som du finner her.
Tove er ei tøff dame som byr på seg selv,
og det er absolutt verdt å ta turen innom henne.


Jule give away på siden her

 Samtidig vil jeg takke for gevinsten jeg vant i den forrige giveawayen hennes,
tre nydelige platter av Bjørn Winblad.



To av plattene har fått plass på denne "drageren" i trappa,
men bildet ble bare sånn passelig i lampelyset.
 
 
God førjulstid til dere alle!
Så kaldt som det er kan vi kose oss inne med strikking, baking og julegaver og hva mer vi vil sysle med.



Ønsker dere alle en fin torsdag!


Klem fra Ingunn



4 kommentarer:

  1. Takk for tipset, alltid gøy og besøke nye blogger. Her strikkes det mye for tiden, men er litt frustrert kommer bare på nett via telefonen og da er det så tungvint å blogge. Men kommer sterkere tilbake bare servise mannen har vært her :) Ha en fin torsdagskveld Klem fra et kaldt Oslo

    SvarSlett
  2. Tak for de fine ord Ingunn og jeg er glad for, at du kunne bruge platterne.
    Her skifter vejret en del, men idag har det været det fineste solskin og solen lavede et smukt samspil med krystallerne i sneen. Smukt syn.

    Hav en fin aften med syslerierne

    SvarSlett
  3. Takk for at du orker å legge ut luemønster. Har absolutt behov for ei ny lue,
    må bare finne et garn som ikke klør. Jeg er veeeeldig kresen når det kommer til luegarn
    for jeg klør av så og si alt ullgarn.

    Morsomt å lese om lefsebaksten din. Har selv lefsetakke og bruker å bake lefser selv,
    men formen i år tilsir at det blir kjøpt lefser i år:(

    Lykke til på julemarkedet:)

    SvarSlett