søndag 17. august 2014

Uvdalsstugu på Fentetrøkket


I år var vi invitert til å være med på Fentuns marked 
og hadde stand i et telt utenfor Torsetlia.



Vi fikk et stort telt da en utstiller hadde meldt avbud, 
så vi kunne nok tatt med mer varer.




Måtte bare vise den nydelige babyjakken som Ruth har strikka. 
Vi har solgt noen av disse.




Etter rigging fikk jeg anledning til å gå marsjen, 
og jeg tror jeg starta sist av alle. 
Jeg gikk alene, 
men møtte mange hyggelige damer underveis.





Ved Fyritjønn var det lagt opp til felles matpause med toradermusikk og servering av fenalår. 
Musikken var slutt da jeg kom, 
men fenalår ble det, 
servert av disse flotte damene.




Jeg gikk kort løype på 10 km, 
og her ved Fyritjønn skiltes kort og lang løype.




Terrenget er lettgått, 
og været ble finere og finere utover dagen.




Blå F for Fentetrøkket.








Ved målgang var det servering av hjemmebrygg, 
utdeling av årets pin og pose med reklame, 
og jeg fikk også spaserstokk etter å ha deltatt minst 5 ganger.




Programmet finner du her om du har lyst til å lese mer.
Marit og jeg spiste også buffet på Torsetlia fredag kveld 
og fikk med oss foredraget av Lisbeth Larsen,
et fyrverkeri av ei dame som fikk trimma lattermusklene våre. 
Jeg traff henne i løypa på lørdag, 
like sprudlende da også.


Tusen takk for mange og fine kommentarer på siste innlegg!
Ønsker dere alle en riktig god søndag!


Klem fra Ingunn

14 kommentarer:

  1. Så fint arrangement det så ut til å være!

    SvarSlett
  2. Så fin og innholdsrik dag du hadde i går.
    Morsomt å selge noe av det man har laget og en flott tur i tillegg!
    Her er det grått og regnbyger i dag, men jeg håper fortsatt på noen fine dager :)
    Ha en riktig fin søndag.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  3. Høres ut til å være en fin dag :) Liker godt terrenget hos deg, må nok opp igjen ;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Ser at du har hatt en helt topp dag:-) Ønsker deg en ny, fin uke! Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Så trivelig med både tur, god mat og salgsboder :) :) Kan tenke meg at dette er noe å glede seg til!!!

    Her i Alta er det skikkelig høstvær med regn og bare 10 c. Har vært på streikemøte og hatt streikemarkering. VIKTIG streik!!

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  6. En aktiv dame, du, skjønner jeg! :)
    Håper dere fikk solgt en del varer. Gratulerer med spaserstokk! :)

    SvarSlett
  7. Flott fjellmarsj, høres deilig ut med "lettgått" :) Flott vandrestokk du fikk!
    Har også beundret russesokkene dine under her nok en gang, de er superflotte!
    Ha en god uke videre!
    Klem fra ytre Oslofjord

    SvarSlett
  8. Her var det mye fint,og en fin dag for marsj :-) Det passer aldri for oss når det er marked eller marsjer. Så vi går for oss selv,men det er jo sosialt og trivelig å delta sammen med andre. Blir kanskje mere med meg nå når jeg jobber mindre helg :-)
    Ha en riktig fin dag.

    SvarSlett
  9. Så bra dere fikk solgt litt, og for en flott tur du avsluttet med

    Ha en fin onsdag

    SvarSlett
  10. Når jeg ser dine fine billeder af norsk fjeldnatur får jeg virkelig længsel. Jeg har tidligere - på noget yngre dage! - gået i Rondane og Jotunheimen . Har faktisk også været på top på både Glittertind og Galdhøpiggen. Jeg må virkelig se at få gang i vandrestrøvlerne igen. Ha' det godt!

    SvarSlett
  11. Så veldig fin med market og at dere kunne solgt... og hyggelig været med tur i deiliger landskap der... jeg liker. Ha en riktig fin uke fortsatt Ingunn. Klem fra Viola

    SvarSlett
  12. Tur er godt både for hodet og for kroppen, og i disse fantastisk vakre omgivelsene vil jeg tro at det er godt for sjelen også:)

    Takk til deg, for at du er med og feirer 4 år hos meg - lykke til:)
    Jeg gleder meg til å bli kjent med bloggen din og, jeg tar turen tilbake etter at jeg har trukket giveawayen:)
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  13. Det var en fin tur! Det er deilig med fjelltur når været er godt. Høsten er nå den beste tida, syns jeg!
    I dag har datteren reist av sted til Chicago, så det er litt tomt og stille her. Men alt blir en vane. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Du er altså med på så mye spennende, jeg tror du koser deg skikkelig :) Ha en fin fin ettermidag :)

    SvarSlett