lørdag 19. april 2014

Trekning av blogglotteri



Da har jeg foretatt trekning ved hjelp av random.org. 
Det ble tatt 60 lodd, 
og det første nummeret som kom opp var 9, 
og der stod det Berit. 
Hun har denne fine bloggen som jeg har hatt glede av å følge i lang tid.
Neste nummer som ble trukket var 16, 
og der ble det gevinst til Martine med denne flotte bloggen.
Henne synes jeg også det er kjekt å følge.
Gratulerer til Berit og Martine!
Nå er det slik at jeg har en skritt-teller og to par pulsvarmere, 
så her er det et visst rom for å ønske seg gevinst.

Send fullt navn og adresse til ingunn_zm@hotmail.com, 
og legg gjerne inn et ønske,
så kommer det pakke i posten like over påske.
Til alle dere andre som ikke vant denne gangen:
Takk for at dere ble med!


Været har vært strålende i dag også,
og vi har gått skitur på Imingfjell.





Ønsker dere alle en fin påskeaften!
Jeg har akkurat stekt Kvæfjordkake til svigermors 
90-årsfeiring i morgen,
så nå er det straks klart for strikking og TV.


Klem fra Ingunn

7 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne og god påskeaften til deg Ingunn.
    Så flotte påskebilder av dere, det så veldig flott ut.

    Kos deg med lørdagen, klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne!
    Kvæfjordkake er vel en av de beste kakene som finnes, ha en videre fin påske du også.

    SvarSlett
  3. Tillykke til vinderne og fortsat god påske.
    Smil fra Tullehuset

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige !
    Ønsker deg en fin avslutning på en flott påske.

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de heldige vinnerne!!
    Fortsatt god påske, nå på tampen! :-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de heldige vinnerne

    Nyt siste slump av påsken, Ingunn :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  7. Tusen takk, så gøy å komme hjem fra påskeferie å oppdage at jeg har vunnet :)
    Har sendt deg en meil.
    Klem fra Berit

    SvarSlett